Alla inlägg den 16 november 2010

Av Thereze Carlsson - 16 november 2010 12:30

Det blev en snabb vända idag. Skulle ju till nödinge på möte med Familjerätten men halvvägs dit så får jag veta att K är sjuk och vi får boka om till en ny tid. Så nu sitter jag på väg hem igen.


Har haft väldigt ont runt jumskarna idag, kanske beror på foglossning? Men i v12???

Halsbrännan blir tydligare för varje dag och likaså magen. Man kan konstatera att jag är väääldigt gravid. Lyckligtvis för Robin så har jag lyckats hålla mina hormoner i shack någolunda men känner hur mer och mer humörsvägningar kommer krypandes för varje dag.

Illamåendet har inte avtgit vilket stör mej fruktansvärt. Jag kan knappt gäspa utan att få kväljingar och sover uselt då livmodern trycker på magsäcken ständigt.


Det är inte lika puttenuttigt att vata gravid längre och har börjat bli påmind utav smärtorna då jag bar Liam. Men lika glad är jag fortfarande. Glad men lite panikslagen :-)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards